Blank Cover Image
QRコード(所蔵情報)

Readings in Danish theory of marketing

フォーマット:
図書
責任表示:
by Max Kjær-Hansen
言語:
英語
出版情報:
København : Einar Harcks Forlag, 1966
形態:
324 p. : ill. ; 25 cm
著者名:
Kjær-Hansen, Max.  
シリーズ名:
Handelshøjskolen i københavn ; Skriftrække F . Skrifter fra instituttet for salgsorganisation og reklame ; 37 <BA21853967>
書誌ID:
BA46742795
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトルが類似している資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Kjær-Hansen, Max.

Einar Harcks Forlag, North-Holland Pub. Co.

Hansen, Ursula, Bode, Matthias

Verlag Franz Vahlen

Cox, Reavis, 1900-, Alderson, Wroe, Shapiro, Stanley J.

Richard D. Irwin

Maclaran, Pauline, Saren, Michael, Tadajewski, Mark

Sage

Schwartz, George, 1921-

South-Western Pub.

Maclaran, Pauline, Saren, Michael, Tadajewski, Mark

Sage

Bakken, Henry H. (Henry Harrison), 1896-

Mimir

Maclaran, Pauline, Saren, Michael, Tadajewski, Mark

Sage

Frank, Ronald Edward, 1933-, Kuehn, Alfred A., Massy, William F.

R.D. Irwin

Ghosh, Avijit, Ingene, Charles A.

JAI Press