Blank Cover Image
QRコード(所蔵情報)

Marketing development in the European Economic Community

フォーマット:
図書
責任表示:
prepared under the direction of Bertil Liander
言語:
英語
出版情報:
New York : McGraw-Hill, 1964
形態:
xvi, 182 p. ; 30 cm
著者名:
シリーズ名:
McGraw-Hill Marketing Science Institute series <BA18137381>
書誌ID:
BA38345665
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトルが類似している資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Payne, Adrian, Chartered Institute of Marketing

Butterworth-Heinemann

Kumcu, Erdoğan, Firat, A. Fuat

JAI Press

Schwartz, George, 1921-

South-Western Pub.

Zaltman, Gerald, Massy, William F.

Harcourt, Brace & World

McNaughton, Rod B., Cavusgil, S. Tamer

JAI Press

Maclaran, Pauline, Saren, Michael, Tadajewski, Mark

Sage

Bartels, Robert, 1913-

R.D. Irwin

Lynch, Richard

Kogan Page

Political and Economic Planning

Political & Economic Planning ; Allen & Unwin