Blank Cover Image
QRコード(所蔵情報)

Mathematics to-day : a guide for teachers

フォーマット:
図書
責任表示:
edited by Howard F. Fehr
言語:
英語
出版情報:
Paris : Organisation for Economic Co-operation and Development, 1964
形態:
420 p. : ill. ; 24 cm
著者名:
シリーズ名:
New thinking in school science <BA20252848>
書誌ID:
BA25452811
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトルが類似している資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Sharron, Sidney, Reys, Robert E

National Council of Teachers of Mathematics

Sillitto, A. G., Association of Teachers of Mathematics

University Press

Garner, Meridon Vestal, 1928-

Goodyear Pub. Co

Fehr, Howard F., Fey, James T., Hill, Thomas J.

Addison-Wesley

Garstens, Helen Louise, Jackson, Stanley B.

Macmillan : Collier-Macmillan

Fehr, Howard F., Fey, James T., Hill, Thomas J.

Addison-Wesley

Clark, Leonard H., Starr, Irving S.

Macmillan ; Collier-Macmillan

National Council of Teachers of Mathematics

National Council of Teacing of Mathematics

Clark, Leonard H., Starr, Irving S.

Macmillan

Fehr, Howard F. (Howard Franklin), 1901-, 日本数学教育学会

新数社

Stevick, Earl W., 1923-

Heinle & Heinle