Blank Cover Image
QRコード(所蔵情報)

Customer satisfaction : how to maximize, measure, and market your company's "ultimate product"

フォーマット:
図書
責任表示:
Mack Hanan, Peter Karp
言語:
英語
出版情報:
New York : American Management Association, c1989
形態:
xiv, 193 p. : ill. ; 24 cm
著者名:
書誌ID:
BA06822877
ISBN:
9780814459447 [0814459447]  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
9780814477724 [0814477720] (: pbk)  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトルが類似している資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Hayes, Bob E., 1963-

ASQC Quality Press

Albrecht, Karl, Bradford, Lawrence J.

Dow Jones-Irwin

Davidow, William H., Uttal, Bro

Harper & Row

Lovelock, Christopher H.

McGraw-Hill

Jacka, J. Mike, Keller, Paulette J.

Wiley

Cron, Rodney L., 1922-

Van Nostrand Reinhold

Stevens, Howard, 1941-, Cox, Jeff, 1951-

Amacom

Oliver, Richard

McGraw-Hill

Lash, Linda M.

Wiley