>> Google Books

Customer service in health care : a grassroots approach to creating a culture of service excellence

フォーマット:
電子ブック
責任表示:
Kristin Baird
言語:
英語
出版情報:
San Francisco : Jossey-Bass, c2000
形態:
1 online resource : ill.
著者名:
Baird, Kristin  
書誌ID:
LT00295809
ISBN:
9781119020318 [111902031X] (: electronic bk)  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
9783000110764 [3000110764]  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
子書誌情報
Loading
オンライン
フルテキスト
Loading contents information
所蔵情報
Loading availability information
タイトルが類似している資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Kros, John F, Brown, Evelyn C., 1966-

Jossey-Bass

Fos, Peter J., Fine, David J., Zúniga, Miguel A.

Jossey-Bass

Young, David W.

Jossey-Bass

Pynes, Joan, Lombardi, Donald N., 1956-

Jossey-Bass

Pointer, Dennis Dale, Stillman, Dennis M., 1949-

Jossey-Bass

Tschohl, John, Franzmeier, Steve

Prentice Hall

6 電子ブック Health care management

Lombardi, Donald J, Schermerhorn, John R., Kramer, Brian, 1974-

Wiley

Thompson, Teresa L., Pfau, Michael, Nussbaum, Jon F.

Routledge